Kemanisan hidup ber'Shaklee'

♡♡Assalamualaikum WIN readers♡♡

Jatuh cinta dengan Shaklee... Orang selalu bercakap, tak kenal maka tak cinta... Memang betul pepatah orang tua-tua kita dulu... Prosesnya sama macam kita jatuh cinta dengan pasangan hidup kita sama ada BF @ Tunang @ Suami @ Isteri kita sekarang.

Begitu juga indahnya rasa cinta saya terhadap vitamin Shaklee nie...Sesuai dengan misi Shaklee iaitu untuk memberikan kehidupan yang lebih baik & sihat. Sebab tu saya boleh rasa kehidupan saya sekeluarga sekarang lebih baik daripada dulu dari aspek kesihatan...

Awal-awal kenal Shaklee nie, matlamat saya hanya satu dengan Shaklee. Saya nak capai cita-cita untuk menyuskan anak kedua saya (Irdina) sampai umur 2tahun.tu jee...Tapi lepas mengenali Shaklee, banyak manfaat lain yg saya dapat...Kesan yang paling saya rasa bersyukur sangat bila tengok tahap kesihatan anak sulung (Nawfal) semakin baik bila consume SET KANAK-KANAK Shaklee nie..

Setakat nie, my journey of fully breastfeeding dah masuk bulan yang ke-11. Memang tak penah terpikir pun saya mampu buat semua nie sebelum nie. Sebabnya masa anak sulung, awal-awal kelahiran lagi saya dah mengalah. Susu tak banyak saya terus campurkan dengan susu formula sebab kesian dekat baby. Semua tu sebab kurangnya ilmu didada la.., saya kurang membaca & mengkaji apa perlu dibuat untuk memperbanyakkan susu ibu...Tapi untuk anak ke-2 saya, awal-awal hamil lagi saya dah start mencari ilmu...cari apa bahan untuk milk booster..boleh dikatakan setiap hari saya men'google' rata-rata yang saya jumpa semuanya puji produk Shaklee nie...so why not saya cuba kan.


 
Antara hasil 'tuaian' saya setiap hari di office
Nie pulak gambar nawfal masa kenal admit last year...Nawfal nie dari kecik memang selalu sangat kena batuk kahak & last2 mesti sampai kena amik nebuliser...Tapi sejak istiqamah amalkan set kanak-kanak nie, dah lama dia xkena ambik nebuliser nie...Since keluar hospital bulan Dec 2013 aritu sekali pun dah kena ambik nebuliser.. kalau diserang Selsema & batuk kahak, cepat-cepat saya doublekan dos vitamin dia & bg ubat klinik cepat2..Alhamdulillah, semua vitamin Shaklee bertindak balas dengan baik dalam tubuh badannya....




Saya rasa cukup dulu cerita pengalaman manis saya hidup dengan berShaklee nie.. kalau panjang2 sangat pun, nanti boleh terbit novel plak..hehe..nanti2 dari semasa ke semasa saya update lagi ek...

See u when i see u...
Daaaaa ♡♡♡

Regards,
Ibu WIN yang cinta & sayangkan #vitaminShaklee

0 comments:

Post a Comment