Resepi Membancuh ESP Shaklee paling SIMPLE & DELICIOUS!

♡♡Assalamualaikum WIN readers♡♡

Mungkin entry nie paling ringkas tapi saya rasa ianya dapat membantu kepada para ibu @ sesiapa saja yang baru mengamalkan pengambilan ESP nie.

Resepi berikut adalah antara resepi kegemaran saya sepanjang mengamalkan ESP telah hampir mencecah setahun setengah (baru setahun tapi rasa dah lama fall in love dengan ESP nie..hihi)


Sebelum saya teruskan dengan resepi-resepi kegemaran saya, adalah diingatkan ESP nie TIDAK BOLEH DIBANCUH dengan AIR PANAS kerana ZAT PROTEIN dalam ESP boleh musnah pada suhu yang tinggi...

1) ESP + MILO @ VICO @ OVALTINE @TAMAR COCO

Campurkan satu sudu besar ESP bersama 1@2 sudu besar milo mengikut selera masing sama ada suka yang cair @ pekat...Bagi saya, lagi pekat lagi ummmphhhhh...



2) ESP + FRESH MILK (PLAIN @COKLAT @ STRAWBERRY)

Campurkan satu sudu besar ESP bersama Fresh milk..sukatan air terpulang banyak mana mengikut bajet masing-masing...hihiii


3) ESP + OREN SUNQUICK

Campurkan satu sudu ESP bersama 300 @400ml air bersama 2@3 sudu besar oren sunquick ( saya suka perisa TROPIKA)...Rasa dia ala-ala minuman yogurt sebab rasa oren dicampur dengan soya...SEDAPPP sangat!!!


**Selain itu, ada lagi satu perkara penting saya nak ingatkan jugak, dalam sehari maxmimum hanya 3sudu besar sahaja ESP...jika lebih, takut membebankan  buah pinggang untuk memproses...

Untuk mengetahui info lebih detail mengenai KEBAIKAN ESP klik sini.

Jadi, Untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai SUPPLEMENT/VITAMIN SHAKLEE & untuk pesanan, anda boleh menghubungi saya...



See u when i see u...
Daaaaa ♡♡♡

Regards,
Ibu WIN yang cinta & sayangkan 
#ESP

0 comments:

Post a Comment