Jatuh Cinta Dengan Shaklee...Kenapa saya memilihnya???

♡♡Assalamualaikum WIN readers♡♡
 

I ♡ SHAKLEE...Kenapa yeaa???

Saya mempunyai cita2 yg sngttt besar bila disahkan hamil anak ke2...
Pengalaman pertama tak memberi saya peluang untuk menyusukan Nawfal secara exclusive...
Semua ini disebabkan KURANGNYA ILMU PENGETAHUAN tentang ILMU PENYUSUAN BADAN...Dan rasa bersalah tu makin mendalam bila tengok nawfal kerap sakit..kejap2 DEMAM la, BATUK KAHAK & SELSEMA la & kalau teruk confirm check in hospital..huhu..doctor pun selalu cakap nawfal nie antibodi lemah sikit...so kena banyak bersabar sementara nak tunggu dia besar & antibodi makin kuat dgn dibantu oleh supplement @ vitamin tambahan...

Jadi untuk tidak mengulangi 'kesilapan' sy buat kali ke2, saya mula menggali seberapa banyak ILMU tentang FULLY BREASTFEEDING...salah satu daripada hasil ''study" yg sy jumpa adalah SET MENYUSU SHAKLEE..
Sy bermula dgn SET MENYUSU BAJET jee sbb bajet pun ciput masa tuh & just tuk cuba2 je dulu..try n error kata org...tp sesungguhnya sangkaan sy meleset...
Sy try aplikasikan tips2 memperbanykan susu disamping mengambil supplement Shaklee...

Alhamdulillah hari ini, 7 bulan perjalanan proses penyusuan EXCLUSIVE sy sudah berlalu dgn jayanya..Dan memang SANGAT222 berbeza TAHAP IMUN Irdina yang FULLY BREASTFEEDING berbanding abang Nawfal(so sorrryyyy sayang :'-( 
(sekarang ibu belanja NUTRIFERON sebagai pengganti erkk...hehe)
 
 
Testimonial diri sendiri
 
Hasil penggunaan Set Menyusu Shaklee

InsyaAllah 17 bulan lagi bakal ditempuh dgn penuh kecekalan..NEVER GIVE UP IBU!!!

Sekarang,hampir kesemua ahli keluarga saya mengamalkan supplement kesayangan saya nie & they ♡♡♡♡ it too...

Syukur Alhamdulillah...
Setiap anak ada rezeki masing2 kan??? SAYA PERCAYAKAN ITU!!!



 Wan Irfan Nawfal
 
 
Wan Nurin Irdina 

Untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai SUPPLEMENT/VITAMIN SHAKLEE & untuk pesanan, anda boleh menghubungi saya...

 
See u when i see u...
Daaaaa ♡♡♡
Regards,
Ibu WIN yang cinta & sayangkan
#fullybreastfeeding

0 comments:

Post a Comment