Pengedar Shaklee di kawasan GLENMARIE, KLANG, SHAH ALAM & SELURUH MALAYSIA

♡♡Assalamualaikum WIN readers♡♡

Saya, Khadijah Jaafar (nama sebenar) adalah SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR yang sah bagi SELURUH MALAYSIA...  

Kenapa anda harus memilih saya? (Wahhh, cm nak election plak...hihi)

 ---> Saya  menawarkan KHIDMAT NASIHAT @ 'CONSULTATION' secara PERCUMA kepada semua pelanggan-pelanggan saya.

---> Saya akan memberikan khidmat nasihat cara pengambilan vitamin-vitamin SHAKLEE dengan BETUL supaya para pelanggan saya mendapat hasil yang optimum.

---> Saya pernah menghadiri BENGKEL NUTRISI yang dianjurkan oleh pihak Shaklee untuk memantapkan lagi ILMU mengenai semua produk-produk kesihatan Shaklee. Bagi saya, menjadi Distributor yang berILMU adalah perkara WAJIB kerana saya ingin membantu lebih ramai lagi sesiapa yang ingin Meningkatkan Taraf Kesihatan secara menyeluruh...(nanti dah dapat sijil sy attach kat sini k ;)

---> Dan akhir sekali yang PALING ISTIMEWA ialah untuk perkhidmatan COD, kawasan berhampiran yang boleh dijadikan pick up point adalah KLANG, SHAH ALAM, GLENMARIE, SUBANG JAYA, KELANA JAYA & KLCC. (Jimat postage kan)


Sebarang pertanyaan lanjut mengenai vitamin SHAKLEE ini, anda boleh menghubungi Sms/Whatsapp saya di no. 012-4671544 (Khadijah) @ 017-6828494 (Wan Nazrul).




See u when i see u...
Daaaaa ♡♡♡

>>>Ibu WIN<<<

0 comments:

Post a Comment