Set Penyusuan Shaklee : Anak Kenyang Ibu Senang Hati

♡♡Assalamualaikum WIN readers♡♡

Saya dah pump, tapi tak de susu pun???
Kenapa susu badan nie semakin kurang???
Anak asyik nak menyusu je...susu dah kurang ke???dia tak kenyang ke???
Kenapa makin hari makin kurang je stok EBM yang dapat nie???

Haaaaa, tu semua antara KEGUSARAN hati seorang ibu yang memang berazam untuk menyusukan anak mereka secara eksklusif. (bagi ibu bekerjaya, boleh rujuk sini untuk tips-tips penyusuan eksklusif.)

So, hari nie saya nak share dengan ibu-ibu semua tentang kebaikan Set Penyusuan ShakleeSet Penyusuan Shaklee nie merupakan cinta hati pertama saya terhadap vitamin Shaklee nie.

Saya mula mengenali Set Penyusuan Shaklee ini sebelum melahirkan anak kedua saya (Irdina) lagi...Saya bermula dengan mengkaji mengenai supplement untuk milk booster nie sejak awal kehamilan lagi.

Antara sebabnya, saya memang dah berazam untuk 2nd pregnancy, saya nak cuba fully breastfeeding...saya nak anak saya lebih sihat dan lebih mudah untuk saya membantu mereka melawan sebarang penyakit melalui khasiat susu ibu.

Terdapat 2 jenis Set Penyusuan Shaklee yang boleh dicadangakan kepada para ibu semua.

1- SET PENYUSUAN 3M (Mom's Marvelous Milk). Set 3M merupakan set lengkap yang dengan bermacam jenis nutrisi seperti sumber protein (ESP), mineral (Vita-lea), vitamin C (Sustained Release Vita C-Plus), vitamin B (B-Complex)  dan jugak kalsium (Ostematrix).

SET PENYUSUAN 3M
2- Bagi yang mempunyai kekangan kewangan, SET PENYUSUAN BAJET juga tak kurang hebatnya. Bagi saya, Set Penyusuan bajet nie menjadi pilihan disebakan saya sorang yang SUSAH@TAK SUKA MAKAN ubat sangat.hihi... Dengan set nie, saya hanya perlu bancuh ESP yang memang sedap & makan alfalfa sahaja ;)

Alhamdulillah, Set Penyusuan nie sangat-sangat membantu untuk mencapai cita-cita saya dalam perjalanan menyusukan irdina sepenuhnya sehingga 2 tahun. sehingga ke hari nie, saya bakal memasuki bulan yang ke 11, insyaAllah. Masih jauh perjalanan saya kan???


SET PENYUSUAN BAJET

TESTIMONI SENDIRI ;)
  
(Boleh rujuk sini untuk pengalaman & testimoni saya menggunakan Set Penyusuan bajet...)

Untuk sebarang pertanyaan lanjut mengenai SUPPLEMENT/VITAMIN SHAKLEE & untuk pesanan, anda boleh menghubungi saya.


See u when i see u...
Daaaaa ♡♡♡

Regards,
Ibu WIN yang cinta & sayangkan
#fullybreastfeeding

0 comments:

Post a Comment